loading...
کامپیوتر و دنیای اطلاعات روز
اسلمی بازدید : 39 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

اولین مطلبی که به ذهنم رسید تا برای شما عزیزان بگذارم این بود که در مورد خرید لپ تاب باشه چون اکثر بچه ها میومدن از من میپرسیدن که چه مارکی و چه مدلی و چه  قیمتی و... باید لپ تاب بخریم؟ ومن هر دفعه باید کلی توضیح میدادم که چی وچیکار و چه جوری و کجا برو! تازه بعدشم خیلی از مطالب را یادش می رفت و به مشکل بر می خورد بنا براین گفتم که مطالبی بگذارم که خودشون بیان و ببینن و بعد با خیال راحت برن خرید کنن!

 اول از همه این که من فقط معرفی میکنم و شما خودتون برید باز تحقیق کنید و فقط رو نظر من حواستون را جمع نکنین. قصد دارم که  طوری معرفی کنم قطعات را تا همه دوستان دیگه تو شناخت لپ تاب و کاربرد قطعات و سخت افزار اون دچار مشکل نشن.توی مطالب بعدیم  تمامی قطعاتا معرفی میکنم و میگم که کدوم به چه درد میخوره و و کارش چیه و اگه مدلش چی باشه بهتره.

 باید بگم که من به مدل های  hp,sony,apple,asus,msi,dell اشاره میکنم و سایر مدل ها را اطلاع خاصی ندارم ازشون و عدم اطلاع من به معنای عدم تاییدشون نیست بلکه هر مدلی طرف دارای خاص خودش را داره.

 بنابراین ابتدا قصد دارم به معرفی قطعات کامپیوتر بپردازم  و بعد از آشنایی با قطعات به سراغ مقایسه انواع لپ تاپ ها برم چون شناخت قطعات کمک بسیار زیادی تو مدیریت کامپیوتر خودمان میکنه!

برچسب ها لپ تاب ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 204
  • بازدید سال : 1,400
  • بازدید کلی : 9,038
  • کدهای اختصاصی